HOSGELDINIZ BLOGUMA

Belki ani defteri,belki bir eglence,belki uretmenin zevkinden,bazen ek bir kazanc, mutluluga donusen dakikalar....

22 Şubat 2013 Cuma

Artik bir dikis makinem var !

Uzun zamandir amigurumi oremiyordum, kucuk bir cocuga yalniz bakiyor olmak birde hersey dortdortluk olsun isteyince cocuk adina neredeyse butun gununu aliyor.O okuldaykende ciddi anlamda sporla ilgilendigimden neredeyse hic oturamiyordum.Ne zamandir istiyordum bir dikis makinesi sans bana bu ay guldu.Bundan sonra cogunlukla dikmeyu dusunuyorum. Amigurumi inkar etmemek lazimki cok emekli ve oturmak gerektiriyor.Elimdede olusan kemik odemi yuzunden sanirim benim icin en guzeli dikmek olucak tabi amigurumiyide birakmiyacagim firsatim oldukca.Umarim diktiklerimidr orduklerim kadar begenirsiniz .. Sevgi
dolu yuvalarinizda saglikla kalmanizi diliyorum ..

Hiç yorum yok: