HOSGELDINIZ BLOGUMA

Belki ani defteri,belki bir eglence,belki uretmenin zevkinden,bazen ek bir kazanc, mutluluga donusen dakikalar....

12 Ocak 2012 Perşembe

HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAA................

(Veda partimiz icin yumurtali keklerden farecikler yaptik)
Bugun bircok duyguyu bir arada yasadik .. oglum 4 yasina girdi,sukur heb beraber saglikli birsekilde bugununu de gorebildik ..Dogum gunumuz elbette nese vericiydi .Bugun ayni zamanda 2 yildir devam ettigimiz kreste son gunumuzdu .Orada dogum gunun yaninda,bir de veda partisi yaptik.Oglum  hayatinda ilk siki arkadasini  sanirim kreste bulmustu :)) bugun ondana ayrilma vaktimizdi.. Yanimizda halamiz olmasa ben oglumdan daha cok huzunlenicek agliyacaktim :(((

                                                                     XAVIYE & SUAT
                                                              WE LOVE YOU  XAVIYE
  Elimden gelen her cabayi gosterecegim sizi bir araya getirebilmek icin :(( ikinizi ben sizlerden daha cok seviyorum.. Dunyanin en guzel varligisiniz siz .. Tanrim sizi korusun 2 yil degil nice nice iki yillar gorun beraber kuzucuklarim,mis kokulu insanciklar..


bu minik parmak kuklalarida oglumun arkadaslari icin hazirladim :))



                                                         XAVIYE MET KADOOTJE



DANK U WELL KINDERSTAD. DANK U WELL VLINDER BERG
WIJ ZULLEN U NIET VERGETEN :)))
****************

1 yorum:

uğurböceği dedi ki...

Maşallah kuzuyaaaa :) nice 4 senelere inşallah :)) Allah arkadaşından ayırlmasına izin vermesin..